Blogul – al doilea rol important

23 iunie 2017
blogul genereaza incredere

blogul genereaza incredere

Blogul, asa cum scriam intr-un articol trecut „De ce blog” are niste avantaje si de aceea e recomandat sa-l alegem pentru o prezenta online puternica.

Astazi o sa va dau un alt motiv important petru care blogul e important. Nu stiu daca ati realizat pana acum, dar daca nu va spun eu acum, tot ceea ce va povestesc pe aici este din experienta proprie si nu din carti sau din ce au povestit altii.

Rolul important al blogului este ca el creaza incredere, iar oamenii azi cumpra 2 lucruri: incredere si confort. Cumva blogul creaza si confort. Am sa va explic ceea ce vreau sa spun.

Acum 7 ani, din cauza unor motive independente de mine si mai mult dependente de piata am deschis o afacere de consultanta. Nu facusem niciodata asta pana atunci, habar nu aveam cu ce se mananca si nici nu avea cine sa ma ghideze.

Am inceput prin a contacta niste potentiali clienti, iar cu unii din ei chiar m-am si intalnit si le povesteam ce am facut in companiile pe unde lucrasem, care au fost rezultatele obtinute etc. Mi-am dat seama ca ascultau, dar nu compilau. Mi-am dat seama ca am o problema pentru ca oamenii aia cu care discutam nu credeau ce le spuneam, mai mult chiar daca credeau nu credeau ca ceea ce am facut in alte companii se poate face si la ei. Mai toti imi cereau recomandari, pe care, din pacate nu le aveam.

In momentul ala am realizat ca aveam o problema de credibilitate, iar rezolvarea problemei era sa le creez cumva credibilitatea asta. Atunci mi-a venit ideea de a face un blog in care sa scriu despre logistica si despre problemele din firme si despre cum am rezolvat acele probleme sau cum ar trebui ele rezolvate.

Bun…..dar ce articole sa scriu acolo pentru ca nu avea decat vreo 2 in cap la momentul ala, unul generat de o problema de la sotia mea de la serviciu si altul gasit dupa ce mi-am stors mintea putin, si cam….atat. Idea e ca pe masura ce m-am apucat sa scriu ideile au venit, iar pe masura ce am inceput sa am clienti au venit si alte subiecte.

Hai sa mergem peste 2-3 ani de la momentul asta. Rezultatul este ca nu mai caut eu clienti ci vin ei catre mine, nu trebuie sa le explic ceea ce am facut, cum, la ce firme pentru ca par sa stie deja. Clientii nu mai cer recomandari si in momentul cand ma duc sa vorbesc cu ei imi lasa senzatia ca stiu deja ca ii pot ajuta si ca le pot rezolva problemele etc.

Cred ca momentul cel mai misto a fost cand m-a sunat un domn si mi-a zis: „Domnul Stanciulescu, am citiit ce ati scris acolo si multe dintre problemele alea se intampla si la mine in firma si unele din ele credeam ca nu le voi putea rezolva niciodata”. I-am raspuns ca tot ce sriu acolo e din experienta, din ce am trait eu si nu din carti.

Toate astea se intampla pentru ca s-a creat incredere, ei au citit pe blog au vazut ca nu scriu acolo din carti ci din experienta si ca problemele lor din companii au rezolvari.  Adica blogul le-a creat INCREDERE si mi-a rezolvat o problema greu de rezolvat cu bani putini, adica fara a avea la dispozitie bugete uriase de marketing.

Blogul despre care vorbesc este: Logistic Specialist

De ce creaza oarecum si confort? Pentru ca acei oameni citesc ceea ce scrii tu pe blog cand vor ei si cand au starea necesara, ceea ce nu se intampla intr-o intalnire in care nu poti controla starea interlocutorului si nu stii daca e momentul potrivit sau nu si e foarte posibil sa ai ghinion si sa fie intr-o stare proasta.

Cam asta e povestea cu blogul care creaza incredere si confort. Poate dupa asta o sa vezi cu alti ochi de ce e importanta prezenta online.

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *