Adresa de email – rezultat final

27 iulie 2017
adresa de email

adresa de email

Campaniile de email sunt cea mai ieftina si una dintre cele mai eficiente forme de promovare online de aceea trebuie sa aveti adresa de email a fiecarui vizitator, daca e posibil. Asa cum ziceaam intr-un alt articol, cu toate ca pare usor trimiterea de emailuri nu este un lucru simplu.

Campaniile de email nu sunt gratis, dar pot fi „aproape gratis”, adica costul trimiterilor repetate sa fie foarte mic comprativ cu alte forme de promovare. Spun ce este „aproape gratis” pentru ca adresa de email a vizitatorului sau a posibililor vizitatori nu este gratis si nici instrumentele profesionale de trimitere campanii de email nu sunt gratuite.

Cu toate astea, odata ce ai aceste instrumente, vei reusi sa faci campanii de email care sa fie gratuite.

Adresa de email a posibililului vizitator trebuie sa fie targetul tau, asa ca orice actiune de promovare trebuie sa aiba printre scopuri si obtinerea adresei de email a posibilului viitor client. Chiar daca inca nu aveti infrastructura dezvoltata pentru a putea trimite campanii de email profesionale, adresa de email trebuie colectate si introdusa intr-o baza de date pentru a putea fi folosita ulterior.

Exista mai multe metode de a obtine adresa de email a viitorului client, dintre toate astea cea mai putin recomandata este cumpararea de baze de date de adrese de email. Este recomandat sa incepeti sa creati voi aceasta baza de date cu adrese de email.

Totusi, daca apelati la varianta de a folosi baze de date cumparate (prin cumparate nu intelegeti numai ca e posibil sa fi dat bani pe ele ci si faptul ca vi le-a dat un prieten gratuit) aceasta baza de date trebuie curatata. Curatarea presupune in primul rand sa scoateti adresele de email bounce de acolo, iar apoi presupune sa ii scoateti pe neinteresati din acea baza de date. Cum faceti asta o sa discutam intr-un workshop .

Acea baza de date trebuie in permanenta marita pentru ca ea se va diminua natural prin dezabonarea unor membri de acolo, iar daca acei membri nu sunt inlocuiti aceasta baza de date se va diminua.

Diminuarea bazei de date nu e o problema in sine atat timp cat comunitatea care ramane este una activa si dispusa sa cheltuie bani pentru a va cumpara produsele si serviciile.

Concluzia este ca e recomandat ca orice actiune de promovare trebuie sa aiba ca obiectiv colectarea automata (spun automata pentru ca e destul de greu sa introduci manual 300 de adrese de email pe zi intr-o baza de date, greu dar nu imposibil ­čÖé ) a adreselor de email al viitorilor clienti.

No Comments

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *