Adrese de email ramase

28 iulie 2017
adrese de email

adrese de email

Adesele de email ale vizitatorilor tai de pe blog, site sau chiar din retelele sociale reprezinta unul din obiectivele oricarei campanii de promovare. Ca sa poti colecta adresele de email este necesar sa le oferi ceva utiliziatorilor pentru a ii convinge sa introduca adresa de email pentru a putea accesa acel ceva pe care tu il oferi.

Datorita faptului ca oferi ceva gratis si in felul asta starnesti curiozitatea multora dintre cei care iti viziteaza site-ul sau blogul destul de multi vor dori sa accese acel ceva gratuit si iti vor lasa adresa de email. E ca la piata sau supermarket cand se dau mostre gratuite dintr-un anume produs, vin toti sa guste si zic ca le place dar doar unii dintre ei vor cumpara acel produs.

Acelasi fenomen se intampla si cu adresele de email colectate in urma campaniei. Aceste adrese de email trebuiesc ulterior folosite pentru alte campanii in incercarea de a transforma cat mai multi degustatori in clienti finali.

Pe masura ce vei derula aceste campanii de email numarul de adrese de email rezultate in urma acelei campanii de colectare a adreselor de email se vor imputina. Reducerea numarului de adrese de email se face prin 2 fenomene: 1. dezabonarea – dupa ce au accesat continutul gratuit o parte dintre utilizatori se vor dezabona dupa prima campanie de email; 2. lipsa de reactie – dupa alte citeva campanii de mail o parte dintre utilizatori nu vor mai interactiona cu ceea ce ai trimis tu (interactiune inseamna niste chestii minimale si anume: sa citeasca emailul si sa intre pe blog sa vada ce ai scris).

O parte dintre cei care nu interactioneaza raman in expectativa si reactioneaza doar la anumite subiecte. Pe acestia trebuie sa ii poti cataloga separat in functie de subiectele care le convin si pentru a putea sa-i tii fara sa se dezaboneze sa le trimiti doar emailuri legate de subiectele care ii intereseaza.

Ca idee generala cam 25-30% din adresele de email rezultate in urma campaniie vor mai ramane active dupa 1-2 luni de la terminarea campaniei.

Baza de date de adrese de email pe care o creati trebuie sa permita sa puteti segmenta utilizatorii in functie de preferinte si sa vedeti la ce subiecte reactioneaza acesti utilizatori pentru a putea trimite emailuri cat mai personalizate ulterior.

De asemenea softul de trimis emailuri trebuie sa poate permite trimiterea pe segmente a emailurilor dupa doleantele voatre (sau automat dupa subiectul sau categoria articolului trimis), si sa poata, de asemenea, sa faca segmentare dupa interactiunile utilizatorilor cu blogul vostru.

Softul dezvoltat de noi pentru campanii de email permite toate aceste facilitati.

Cam atat azi despre adrese de email, segmentare si trimiterea emailurilor, dar voi continua subiectul in alte articole.

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *