Consultant fiscal – de ce imi trebuie blog

15 august 2017
consultant fiscal

consultant fiscal

Lucrurile stau la fel pentru un consultant fiscal, contabil si orice om care lucreaza in domeniul financiar contabil. Orice om isi cauta clienti carora sa le vanda serviciile. In orice stadiu al carierei te afli la momentul actual, ai nevoie de clienti.
Daca esti angajat ai nevoie de noi clienti (firme care sa te angajaeze si sa-ti cumepere expertiza) pentru ca niciun job nu dureaza o vesnicie, la un moment dat se va incheia, chiar daca pare jobul vietii.
Sunt oameni care nu iau asta in considerare, si, de fiecare data cand se intampla un astfel de eveniment, sunt extrem de dezamagiti si extrem de suparati. Asta pentru ca nu exista alternativa, iar gasirea unui nou job, mai ales dupa o anumita varsta, poate fi o provocare. Aud oameni care imi spun ca nu mai vor sa o ia de jos, de pe pozitii inferioare, si ca ar vrea sa faca altceva, ceva in care sa isi poata folosi experienta acumulata pana atunci. Daca esti angajat intr-un astfel de job creaza-ti o alternativa, incepe prin ati face un blog in care sa scrii despre experientele tale, despre legislatie (in Romania la cum se schimba legislatia financiar contabila vei avea subiecte cu duiumul) despre cum ai rezolvat probleme, despre ce probleme ai intampinat la ultimele controale etc.
Blogul te va face mai vizibila si, in momentul in care iti vei cauta de munca, vei avea avantajul ca oamenii aia stiu destul de multe despre tine si, vei avea avantajul unei comunitati in care sa promovezi produsele sau servicile firmei la care lucrezi. Asta te va diferentia de ceilalti candidati si iti maresti sansele de a lua jobul respectiv si, poate, cu bani mai multi decat daca nu ai fi avut blog.
Daca ai o firma mica de contabilitate si consultanta fiscala, iar acum te promovezi din gura in gura pe o pala de vant, clientii vor veni si ei dupa cum bate vantul, unii vor pleca la furtuni, iar altii vor ateriza cand vanturi mai domoale ii aduce in curtea ta. Stiu ca astfel de afaceri se fac si se promoveaza din gura in gura, dar vei fi tot timpul limitat la gurile care sunt dispuse sa vorbeasca despre tine.
Un blog te va ajuta sa te promovezi si altora care nu prea au cum sa auda despre tine. Iar daca scrii inteligent, despre problemele reale ale companiilor sau despre probleme pe care ei inca nu le-au identificat sunt sigur ca vei avea mai multi client si, poate, la tarife mai bune decat acum. Crearea unei comunitati online care sa fie grupata in jurul ideilor transmise este cea ma valoroasa decizie de business pe care o poti lua.
Toate astea se pot realiza cu un blog. Stiu, pare greu sa il faci, pare greu sa scrii articole, dar orice este greu la inceput, asa a fost cand ai inceput afacerea, asa a fost si este cand te-ai angajat prima oara sau te angajaezi la o alta firma, dar acum poti apela la mine, ai o gramada de articole utile aici si pe alte siteuri de pe internet, tot ce trebuie sa faci este sa iei decizia de a face primii pasi, iar eu te pot indruma sa faci pasii astia inteligent ca banii sa vina mai repede.
Ce zici? Iti faci un blog?

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *