Masuratori intr-o afacere online vs afacere offline

9 septembrie 2017

In filmul asta va povestesc despre cat de greu e sa masori niste evenimente in offline si cat de usor e sa le masori in online.

Ce am uitat sa va spun in film este ca masuratoarea pe care a incercat sa o faca organizatorul festivalului respectiv a fost o alegere proasta, din punctul meu de vedere, pentru ca a deranjat pe foarte multi clienti, a necesitat destul de multa investitie operationala si se putea face mai simplu. Cum? Eu as fi procedat asa: as fi dat fiecarui utilizator, la intrare un voucher de reducere de 5%, care avea un cod de bare pe el, iar daca vroia 5% reducere la fiecare cumparatura trebuia sa arate voucerul ala la comerciant, comerciantul il scana cu niste scanere de cod de bare wireless (sau cu un telefon mobil, intr-o aplicatie web in care il puneam sa introduca si cumparatura). In felul asta toata lumea avea de castigat: clientul pentru ca beneficia de 5% discount la orice cumparaturi (il interpreta ca un favor din partea organizatorului), comerciantul  pentru ca avea datele cumparatorului (i-as mai fi dat 1-2% in plus cumparatorului daca intra pe o pagina web cat era la cumparaturi si se inregistra online, adica ii luam si nr de telefon si adresa de email). Intrebarea e de unde dadeam discounturile alea? De obicei din veniturile coemrciantilor care la astfel de actiuni au marja mare (tin sa va spun ca un hamburger la eveniment era 20 de lei minim si 25 de lei in medie). Desigur aparea problema sumelor din cumparaturi, dar astea putea fi aproximate, pentru ca si acum la fel vor fi pentru ca aparatele alea dadeau erori.

E interesant sa urmariti filmul pana la capat pentru ca va spun niste povesti interesante si vedeti ca lucruri simple in online nu sunt asa simple in offline si ca se pot gasi solutii destepte la probleme si fara softuri complicate si tehnologie multa.

Urmariti filmul si nu uitati sa va inscrieti la conferintele WeBTalks si la workshop, acolo o sa aflati mai multe chestiuni interesante.

Filmul in toata splendoare lui urmeaza …..acum:

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *