Promovare online despre newsletter

8 noiembrie 2017

In strategia voastra de promovarea online newsletterul ar trebui sa ocupe locul 1, iar locul asta ar trebui sa il faca vedeta strategiei. Eu vorbesc in articolel astea despre strategia de promovare online pe care ti-o faci tu, o firma mica, aflata la inceput de drum care nu ai bugete mari de promovare, dar care vrei sa te faci auzit trebuie sa il iei in considerare ca si canal principal de promovare online.

Multe companii mari folosesc newsletterul ca si canal principal de promovare, deci e cazul sa incepi sa-l folosesti si tu.

Din punctul meu de vedere newsletterul este un instrument de comunicare care trebuie tinut simplu si curat, asta inseamna ca nu trebuie sa fie incarcat cu poze, trebuie sa aiaba mai mult text, text care sa transmita un mesaj clar si concis si obligatoriu sa aiba un apel la actiune.

Mai jos aveti filmul in care va explic mai multe detalii despre subiectul asta:

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *