Lectii esentiale de web – a doua lectie

15 martie 2018

Am inceput seria de lecii esentiale de web si am sa scriu aici mai multe articole pe tema asta.  A doua lectie esentiala de web este legata de prima lectie, si anume de faptul ca in spatele oricarui computer este un om.

In lectia asta as vrea sa va povestesc despre modul cum reactionam noi oamenii in viata noastra de zi cu zi. In viata noastra de zi cu zi creierul nostru preia pe „automat” mai multe sarcini pe care le facem in mod repetitiv sau care ni se induc in mod repetitiv. Noi oamenii intram in modul „robot” si nu mai suntem constienti in mod activ de ceea ce facem. Va dati seama de asta daca conduceti masina zilnic pe acelasi traseu si dupa multe luni de condus nu mai realizati cum si cand ati parcurs acel traseu. Modul „robot” al creierului nostru poate fi folosit (si il folosim in mod inconstient) atunci cand avem nevoie de reactii rapide fara sa gandim. De exemplu luptatorii de arte martiale prin repetarea acelorasi miscari dezvolta reactii la nivelul „robotului”, iar in lupta miscarile si reactiile lor trec pe „automat”.

Acelasi fenomen se intampla si atunci cand oamenii navigheaza pe internet si cauta anumite produse, iar daca ati reusit sa le creati niste „automatisme” mentale legate de produsele sau produsul vostru atunci inconstientul il va duce pe site-ul vostru.

Intrarea in modul „automat” al unui om (uneori se mai numeste si rutina chestia asta) poate fi folosita de catre voi pentru a crea reactii si comportamente involuntare. De obicei, o astfel de chestie se impregneaza prin actiuni repetate pe care omul respectiv sau un element exterior le face pentru a putea crea astfel de mecanisme. Principala regula a crearii unui astfel de mecanism este repetarea acelei activitati pentru o perioada de timp suficienta cat sa creeze automatismul.

Una dintre cele mai ieftine si mai folosite metode este email marketingul (pentru ata puteti folosi Emailer) pentru ca permite crearea de evenimente repetitive care sa duca la „asteptari” si automatisme pentru un om. Cand discutam despre asta cu un amic imi zicea ca la un moment dat facemcamapnii de email marketing in fiecare marti si ca la un moment dat s-a oprit si a inceput sa primeasca emailuri de la oameni ca ei nu mai primesc emailul si de ce i-a scos din lista de email.

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *