Alerta de pret in magazinul online

11 mai 2018

Nu ai alerta de pret in magazinul online? E o chestiune pe care te-as sfatui sa o implementezi cat mai repede pentru ca iti aduce beneficii multiple. Am sa iti explic in acest articol care sunt beneficiile.

Primul beneficiu adus de alerta de pret este dat de faptul ca o astfel de chestie iti spune ca ca ai un client care ar vrea sa cumpere de la tine (si aste e extrem de important ca te-a ales pe tine), dar ca pretul nu e asa cu il vrea el. E foarte important sa incepi sa sapi dupa aceea si sa se intelegi de ce acel client te-a ales pe tine si sa transformi asta in avantaj competitiv.

Al doilea beneficiu este ca o astfel de facilitate, alerta de pret, iti spune care sunt produsele pe care ai putea sa faci promotie, cam ude ar trebui sa fii cu pretul ca sa fie ok si ce volume estimative ai putea obtine in urma promotiei. Toate informatiile astea corelate iti dau informatii valoroase despre prognozarea profitului si despre eficienta campniei de promotii dinainte de a o face.

AL treile motiv important este ca acel client iti lasa datele lui (cel putin adresa de email) si ce anume ar dori sa cumpere. Asta inseamna ca il poti targeta si chiar daca nu ia acel produs de la tine ii poti vinde pe viitor accesorii pentru acel produs sau roduse complementare. Asta este foate important pentru dezvoltarea buisnessului tau.

Eu, daca as avea un magazin online asta ar una dintre chestiile importante pe care le-as prinde ca must have in magazinul online. Pe langa beneficiile de mai sus, care sunt principale o astfel de facilitate te va ajuta pe viitor la optimizare stocuri, optimizare comenzi de aprovizionare si la planificare, chestiuni foarte importante atunci cand volmulul de marfa si businessul se maresc.

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *