GDPR Check

25 mai 2018

Am creat o solutie software care se cheama GDPR check si care va ajuta in relatia voastra cu clientii pe fondul regulamentului GDPR care a intrat in vigare azi (25 mai 2018). Solutia este webbased, deci poate fi accesata de oricine de pe orice device si trebuie instalata si configurata la voi pe site ca sa functioneze.

Ce face GDPR check?

GDPR check face urmatoarele lucruri:

  • lasa utilizatorii sa verifice daca au date inregistrare la voi pe baza unui identificator sau mai multi. La finalul articolului aveti un link catre aplicatie unde o puteti testa, iar acolo functioneaza pe baza adresei de emai, acesta e identificatorul. Identificatorul poate fi: adresa de email, numarul de telefon, CNP, ID, nume utilizator etc ori combinatii ale acestor identificatori.
  • utilizatorii verifica pe baza identificatorului daca au date stocate la voi, iar aplicatia returneaza tipul de date stocate, nu datele. Adica, daca utilizatorul are stocate la voi adresa de email si numele, aplicatia ii va spune ca are stocata adresa de email si numele, fara a arata aceste date;
  • Exista un buton in care utilizatorul poate cere direct de acolo stergerea datelor, iar DPO-ul vostru (sau cine vreti voi) va primi un email cu aceasta solicitare.

Aplicatia este foarte usor de folosit si instalat si foloseste date anonime, asa ca nu interferam cu datele voastre. Data anonime inseamna ca voi creati o baza de date in care informatia adresa de email apare cu „X” sau cu „1” sau „are”, iar acolo unde nu sunt date nu scrieti nimic, in felul asta nu divulgati datele pesonale ci doar existenta lor fara a crea probleme si complicatii ulterioare.

La ce e utila aplicatia GDPR check?

Aplicatia e utila din mai multe motive:

  1. o sa primiti multe cereri false de la oameni care vor sa stie daca stocati datele lor. Avand aplicatia ei pot face asta fara ca voi sa implicati resursa umana. Si in cazul cererilor false ca si a celor reale voi trebuie sa cautati daca exista datele persoane sau nu la voi in inregistrari, ceea ce consuma timp si nervi si daca aceste solicitari sunt in numar mare nu le veti putea onora in timp.
  2. la companiile cu mai multe departamente DPO primeste pe email exact in ce departamente sunt datele respective ca sa stie de unde trebuiesc sterse si sa stie din prima daca e legal sa le stearga sau nu. Daca nu aveti datele astea asta e un proces de durata pentru ca DPO trebuie sa trimita email la fiecare departament acel departament sa caute, sa dea email inapoi, DPO-ul trebuie sa tina evedenta ce departament a raspuns si ce departament nu etc, ceea ce complica foarte mult lucrurile.
  3. Procesul, odata implementata aplicatia, e simplu: se trag datele din fisierele departamentelor o singura data (daca exista alte date decat cele din ERP) impreuna cu cele din ERP (se face un tools care face asta automat) si apoi lucrurile functioneaza automat.

Daca vreti sa o comandati aplicatia costa 50 euro fara TVA in varianta standard. Ea se poate personalizata si adapta la orice business atata timp cat aveti datele pregatite, daca nu, va putem ajuta noi sa le pregatiti. De asemenea va putem audita din punct de vedere GDPR, iar odata cu asta pregatim si datele (avem specialisti care au pregatire de specialitate juridica si IT). Pentru oferta de audit si comanda soft trimiteti un emai la adesoft at adesoft.ro.

Aplicatia poate fi testata live aici: GDPR check

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *