Tu comentezi la postari pe retele sociale?

8 iunie 2018

Nu stiu daca o faci, dar iti recomanda sa comentezi la postari pe retele sociale si am sa-ti spun de ce. Daca ai un business in online (dar nu numai) e bine sa faci cat mai mult zgomot de calitate, zgomot de calitate inseamna sa te vada cat mai multi oameni din potentialii clienti sau din publicul tinta.

Pe retele sociale si pe bloguri sunt foarte multi oameni care citesc si, uneori, si participa la discutii acolo. Daca tu nu ai foarte multi urmaritori pe retele sociale (daca e business e bine sa folosesti linkedin, iar acolo a avea multi urmaritori e greu) sunt altii care au. Tot ce trebuie sa faci este sa ii identifici pe cei care au si sa comentezi la ceea ce pun ei acolo.

De obicei ,postarile acestor oameni ating zeci de mii de vizualizari (in special pe linkedin) in mod natural si se viralizeaza unele dintre ele. Asta inseamna ca orice ai posta tu pe pagina ta sau pe wall-ul tau nu va fi vazut decat de o parte mica din oamenii celor care vad postarea unui influencer. Daca reusesti sa comentezi si printre primii la ceea ce pune ele acolo cu atat mai bine pentru ca vizibilitatea va fi si mai mare.

Atunci cand comentezi insa, trebuie sa ai ceva de spus despre domeniul ala, adica sa fie ceva care sa le ramana oamenilor in cap si cu care sa te asocieze, adica cu chestii legate de branding-ul tau personal sau de branding-ul firmei tale. Incet, incet, daca oamenii vad ca ai ceva de spus vor incepe sa te caute si sa se uite pe ce scrii, in anumite situatii influencerul va comenta la postarile tale, ceea ce face ca o postare de a ta, de pe wall-ul tau, sa intre in reteua lui, cee a ce e foarte bine pentru tine (e ca si cum ai face boost pe bani la postarea aia).

Tot ce trebuie sa faci este sa-i gasesti pe influenceri si sa comentezi. Te sfaturesc sa faci asta pe linkedin pentru ca impactul e foarte, foarte mare.

De asemenea, e bina sa comentezi pe bloguri de specialitate pentru ca asta te va ajuta la SEO.

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *