Instagram

20 aprilie 2019

La inceput a fost Facebook, iar acum e Instagram. O retea sociala in care puteai sa creezi continut (facebook), iar traficul de acolo sa-l directionezi catre sursa ta de continut. Sursa aasta de continut putea fi site-ul tau, magazinul online sau blogul.

Toate directionarile astea te ajutau sa aduci mai multi porspecti la tine pe site, prospecti pe care ulterior sa-i convertesti in clienti. Reteaua sociala, Facebook sau alta, era lacul in care aruncai udita si prindeai pestele. Oamenii au migrat de la Facebook la Instagram, care finalmente e tot a lui Facebook.

Au migrat oamenii au migrat si conceptele de business. Sa va explic!

Cum au evoluat conceptele de business de la Facebook la Instagram

Migratia oamenilor s-a produs datorita faptului ca tinerii au inceput sa schimbe Facebook pentru a nu mai fi sub controlul parintilor. De asemenea, si pentru ca prinetenii lor se mutasera acolo. Instagram a fost creata in mod special pentru telefoane mobile, iar tinerii folosesc telefoanele mobile preponderent.

Pe masura ce Facebook a introdus o politica de restrangere a afisarii mesajelor tale catre prieteni, sursa de peste s-a cam imputinat. Poti atrage in continuare oameni de pe Facebook, dar trebuie sa platesti pentru asta.

Cu toate astea organic, adica fara sa platesti, iti mai vin oameni de pe Facebook pe site-ul tau, daca pui continut mult. Pe Instagram in schimb nu prea mai poti aduce oameni de acolo pe site-ul tau pentru ca toate lucrurile se intampla acolo. Asta inseamna ca tot continutul si munca ta ramane acolo.

Asta e rau din punctul meu de vedere pentru ca e doar o chestiune de timp pana va aparea o noua retea sociala catre care vor migra oamenii. Daca tu ai un business pe Instagram businessul ramane pe Instagram. Va fi foarte greu sa il muti. Asta inseamna ca o iei de la zero si toti anii de munca sunt pierduti. La fel si networkingul, la fel si sursa ta de bani.

De fapt, tu creezi continut, maresti reteaua, muncesti sa faci asta si totul la un moment dat se va destrama. Asa cum a si inceput, Probabil brusc si fara prea multe avertismente.

Daca ti-a placut articolul te invit sa-l citesti si pe acesta: Diferenta dintre reclamele Adwords si facebook

No Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *