Dupa cum cred ca stiti deja am creat acum 1 an si ceva o platforma B2B pentru companii. La cererea unui client am dezvoltat o varianta incipienta a platformei. La momentul respectiv se puteau vedea doar stocurile produselor astfel incat clientii care intrau pe platforma sa poata vedea stocul zilnic actualizat.
Platforma, la momentul ala nu permitea preluarea de comenzi de la clienti. Asta fusese cerinta clientului la momentul ala, urmand ca ulterior sa o dezvoltam. De cateva zile am inceput sa lucrez la platforma, dezvoltand platforma B2B astfel incat sa fie o platforma functionala si cat mai completa.
Care sunt facilitatile platformei B2B la momentul actual
Clientii se vor inregistra singuri in platforma B2B. Pentru a utiliza contul este necesara aprobarea contului. De asemenea, clientii isi pot recupera parola automat din platforma. Controlul asupra accesului clientilor este total, oricand putand restrictiona accesul in paltforma a unui client sau a unui utilizator al clientului.
Produsele se incarca in platorma printr-un fisier csv care e prograamt sa se incarce 1 data pe zi. Se poate seta astfel incat sa fie trase datele din ERP sau folosind EDI, Webservice, API sau orice alta varianta acceptat de ERP. Platforma accepta orice varianta de conectare disponibila tehnic acum.
Clientul poate vedea produsele si stocul disponibil si isi poate adauga produsele intr-o comanda. Comanda are mai multe statusuri, statusuri pe care le controleaza clientul si proprietarul platformei.
Odata aprobata comanda ea poate trece automat in orice alt sistem software. Platforma este legata cu softul gratuit pentru managementul depozitului WebWMS. Comanda aprobata se transfera acolo ca si comanda de la client si isi continua fluxul de depozit complet acolo. Pe masura ce comanda este pregatita si trece in alte etape in WebWMS, datele se transfera in platforma B2B automat astfel incat clientul sa aiba datele corecte si in timp real despre comanda lui. Clientul poate alege la implementare ce date se transfera intre platforme.
Cu ce alte softuri se poate conecta platforma B2B
In mod normal platforma se conecteaza cu WebWMS, dar se poate conecta si cu ERP-urile din piata. Trebuie insa ca cei de la ERP sa ne ofere datele si sa dezvolte (sau sa aiba deja dezvoltata modalitatea de conectare).
Facturarea se poate face din ERP pe baza datelor transmise de platforma B2B sau de WebWMS daca aveti ambele solutii de la noi. Avem o cerinta de la un client de a dezvolta si posibilitatea de facturare in patforma B2B. Este o dezvoltare necesara care va urma in perioada urmatoare. Clientul care a cerut asta ar dori ca agentii de vanzari sa poata folosi platforma si sa poata factura direct din platforma.
Platforma este disponibila in varianta on premise, cloud sau SaaS. Ofertele de pret se transmit la cerere si sunt personalizate pentru fiecare client. varianta SaaS pleaca de la 50 de euro pe luna cu totul inclus.
Poti vedea cum functioneaza platforma aici:
Platforma B2B pentru companii – Vezi filmul pe Audiocast.ro
Poti vedea ce alte softuri am dezvoltat aici: https://adesoft.ro/softuri/
No Comments