Suport si mentenanta IT

30 august 2020

Problemele de IT va pot afecta serios afacerea si comfortul personal. Noi venim in ajutorul tau si iti oferim servicii de suport si mentenanta IT astfel incat tu sa iti vezi linistit de business, iar noi sa ne ocupam ca aceste probleme sa nu te mai streseze.

Suntem specialisti in IT, iar asta este motivul pentru care va oferim servicii de suport si mentenanta IT profesionale. Companiile mici si medii nu au nevoie de personal IT angajat permanent. Volumul de ctivitate este mic si atunci nu se justifica sa platesti un specialist IT doar pentru 2-3 interventii punctuale pe saptamana. Costul unui astfel de specialist poate fi mai mare decat ceea ce iti permiti.

De ce e mai convenabil sa externalizezi serviciile de suport si mentenanta IT

Asa cum spuneam si mai sus nu e convenabil financiar sa ai un specialist IT angajat doar pentru cateva interventii saptamanle sau lunare. In cazul asta e mult mai ok sa externalizezi astfel de servicii de suport si mentenanta IT. Costurile vor fi mult mai mici si vei avea acces la personal mult mai specializat si mai bine pregatit. Daca externalizezi catre noi acest serviciu vei plati mult mai putin decat daca ai propriul angajat avand in acelasi timp un nivel mai mare de calitate a seviciilor.

Noi putem sa iti oferim preturi mai mici deoarece acelasi angajat se ocupa de mai multe companii in acelasi timp. In felul asta noi ne tinem angajatii incarcati 100%, iar tu vei plati doar o parte din salariul specialistului IT.

In felul asta toata lumea castiga si cream o relatie care va avea continuitate si dedicatie. Pentru ca noi suntem dedicati si pasionati in ceea ce facem.

Detalii despre servicii si preturi

Pentru a simplifica foarte mult problema am creat 4 abonamente lunare adaptate necesitatilor voastre. Fiecare abonament are servicii specifice si se muleaza pe anumite nevoi. Aveti mai jos abonamentele cu explicatii pentru a putea vedea care vi se potriveste.

Abonamentul Bronze

Este un abonament care se adreeaza companiilor mici cu numar mic de angaajti si de echipamente. In baza acestui abonament asiguram servicii de baza si un numar de ore de suport si asistenta lunar. Ahizitia smart a echipamentelor IT iti reduc costurile si iti asigura o durata de viata mai lunga a lor. Serviciile de baza includ:

  • consultanta privind achizitia echipamentelor IT (computere, imprimante, router etc),
  • instalarea de softuri si configurarea echipamentelor
  • rezolvarea problemelor punctuale legate de incidente IT.
  • De asemenea, oferim servicii de baza de securitate: instalare si configurare antivirus pe echipamente, securizarea routerelor si echipamentelor de retea.
  • instalarea si configurarea de programe office MS Office sau similare (excel, word, powerpoint0 suport si training pentru utilizarea acestor aplicatii.
  • suport realizare videoconferinte prin Skype, Zoom, Team, Meet etc

Abonamentul are 8 ore de suport si mentenanta pe luna si o vizita lunara la sediul clientului. Aceste ore pot si consumate remote sau la sediul cleintului, iar unitatea minima de consum este 1 ora.

Vezi preturile si serviciile detaliate pentru abonamentul bronze.

Abonamentul Silver

Abonamentul silver contine tot ceea ce contine abonamentul bronze la care se adauga urmatoarele componente: Un numar mai mare de ore si vizite in locatia clientului lunar (dublu fata de abonamentul bronze). Ca si servicii suplimentare se adauga:

  • configurarea server de email personalizat pentru companie cu casute de email personalizate.
  • securizare si criptare laptopuri si computere pentru evitarea furtului de date;
  • configurare cloud pe retea interna (sau serviciu extern) pentru share de fisiere si colaborare.
  • Servicii privind domeniile web si mentenata site web companie (putem crea si site-ul web daca nu exista).

Abonamentul are 16 ore de suport si mentenanta pe luna si 2 vizite lunare la sediul clientului. Aceste ore pot si consumate remote sau la sediul cleintului, iar unitatea minima de consum este 1 ora.

Vezi preturile si serviciile detaliate pentru abonamentul silver.

Abonament Gold

Abonamentul gold este adresat comapniilor cu nevoi speciale si care au mai multe aplicatii si mai multe activitate care e depandenta de servicii IT

Suplimentar fata de abonaentul silver oferim urmatoarele:

  • un numar mai mare de ore disponibile alocate pentru fiecare client in parte
  • un numar mai mare de zile de vizita la client incluse in abonamentul lunar
  • mentenanta server web, instalare si configurare server web si servicii adiacente.
  • Mentenanta aplicatiilor web: magazin viartual, site web si alte aplicatii pe care compania le are;
  • Servicii de suport in ceea ce priveste utilizarea aplicatiilor companiei
  • training si supervizare angajati pentru a evita problemele de securitate IT
  • securizarea aplicatiilor web si a serverului (fara insa a dezvolta cod pentru a face asta)

Abonamentul are 24 ore de suport si mentenanta pe luna si 3 vizite lunare la sediul clientului .Aceste ore pot si consumate remote sau la sediul cleintului, iar unitatea minima de consum este 1 ora.

Vezi preturile si serviciile detaliate pentru abonamentul gold.

Abonament Platinium

Abonamentul pentru suport si mentenata IT platinium este adresat companiilor cu nevoi mai mari de servicii IT si care datin sau au nevoie de o infrastructura de retea compleza.

Cuprinde tot ceea ce cuprinde si abonamentul gold, iar in plus se adauga urmatoarele servicii:

  • un numar mai mare de ore disponibile alocate pentru fiecare client in parte
  • un numar mai mare de zile de vizita la client incluse in abonamentul lunar
  • servicii de dezvoltare aplicatii personalizate pentru client (pe tehnologie web) si conexiuni cu aplicatiile deja existente (se va scrie cod pentru asta)
  • Servicii de optimizare SEO pentru site-ul web si magazinul virtual
  • Servicii de management si optimizare baze de date si back-up periodic al aplicatiilor critice ale clientului.
  • definirea procedurilor si strategiilor de back-up recovery si continuitate IT.
  • managementul altor echipamente speciale (masini unelte, echipamente de productie etc).

Abonamentul are 40 ore de suport si mentenanta pe luna si 5 vizite lunare la sediul clientului. Aceste ore pot si consumate remote sau la sediul cleintului, iar unitatea minima de consum este 1 ora.

Vezi preturile si serviciile detaliate pentru abonamentul platinium.

Pentru mai multe detalii ne puteti contavata astfel:

Telefon: 0729148238

Email: adesoft@adesoft.ro

No Comments